FANDOM

"Z tym kawałkiem kamienia wielkości dłoni, on mógł wejść do fortecy i wykonać swoją misję. Bez niej, zostałby wzięty za intruza, wrzucony do celi (jeśli miałby szczęście) i nigdy nie usłyszany ponownie."
— Narrator, Cienie na Niebie
Tabliczka Tranzytu
Noimage
Obiekt
Użytkownicy Takadox, Vican
Lokalizacja Tam, gdzie ich użytkownicy
Funkcje Zapewnienie wolności od Bractwa Makuta
Status Jedna zniszczona

Tabliczka Tranzytu jest trójkątną kamienną tabliczką wielkości dłoni rozprowadzaną przez Bractwo Makuta istotom jako znak sprzymierzenia z Bractwem. Znani odbiorcy tabliczki obejmują Takadoxa i Vicana. Visoraki i Rahkshi między strażnikami bram fortecy Bractwa są zdolne do rozpoznania znaczenia tabliczki i po zobaczeniu jej obejmują rolę eskorty dla jej posiadacza. Insygnia Bractwa jest wytłoczona na spodzie.

Tabliczka Takadoxa

Comic Mantax Searching for Tablet of Transit

Mantax szuka Tabliczki Takadoxa

Takadox otrzymał Tabliczkę Tranzytu od Bractwa w zamian za ujawnienie planów ostatecznego ataku Barraki na Teridaxa. Takadox został puszczony wolno, kiedy władcy wojny zostali pokonani. Jednak, Barraki zostali zabrani do Otchłani zanim mogło się to stać i Takadox wziął ją ze sobą, ukrywając ją w Otchłani. Gdy Wielki Kataklizm naruszył i zatopił Otchłań, Mantax zaczął szukać tej tabliczki co noc, choć nie wiedział, czym dokładnie jest to, czego szuka. Po prostu wierzył, że jeden z Barraki zdradził ich i że dowody są w pierwotnej Otchłani. Po długich poszukiwaniach, Mantax znalazł tabliczkę w jednej z cel wewnątrz Otchłani. Zabrał ją później do Zębów Brzytworybów, gdzie Barraki się spotykali i ujawnił wszystkim, że Takadox był zdrajcą. Później, Takadox próbował uciec z Otchłani i bitwy pokazując tabliczkę Teridaxowi/Maxilosowi, który zmiażdżył ją i dał Takadoxowi wizję.

Tabliczka Vicana

Vican otrzymał tabliczkę od Antroza, by zapewnić mu bezpieczny przejazd na Destral. Gdy przybył, pokazał tabliczkę strażnikom Visorakom i Rahkshi, którzy eskortowali go do Icaraxa.

Brotherhood Insignia

Insygnia Bractwa

Tabliczka Gali

W Karda Nui, Krika złapał Gali i przybił ją do ziemi, mówić jej, że Toa Nuva pogrążą wszechświat. Po wyjaśnieniu jej, jak dał szansę Miserixowi przez uwięzienie go na Artidax, Krika powiedział, że da jej szansę na ucieczkę z Karda Nui. Dał jej Tabliczkę Tranzytu i poinformował ją o jej celu. Jednakże, wtedy przybył Takanuva i odpędził Krikę.

Pojawienia