FANDOM

Talvi
Talvi
Matoranin
Klasa Ko-Matoranin
Tytuł/Praca Pracownik Stacji Szybów (Metru Nui)
Strażnik Sanktuarium (Mata Nui)
Maska Kakama
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Talvi jest Ko-Matoraninem z Metru Nui.

Biografia

Metru Nui

Talvi Metru

Talvi na Metru Nui

Kiedy mieszkał na Metru Nui, Talvi służył jako pomocnik na stacji Szybów Ko-Metru. Pomógł Toa Metru Nuju w poszukiwaniach Ehryego, kierując go do niedawno użytego przez zaginionego Ko-Matoranina Szybu. Później Talvi został uwięziony w Kapsulniku przez Vahki i uśpiony z rozkazu Makuty Teridaxa. Uratowali go Toa Metru i przenieśli na wyspę Mata Nui.

Mata Nui

Z powodu uśpienia, ciało Matoranina stało się słabsze i mniejsze. Talvi pomagał w budowie wioski Ko-Koro według instrukcji Turagi Nuju.

Talvi MNOLG

Talvi na straży Sanktuarium Ko-Koro

Talvi pracował jako strażnik Sanktuarium, podobnie jak Pakastaa. Brał udział w obronie Ko-Koro przed zainfekowanymi przez Makutę Teridaxa Rahi. Po pokonaniu Bohrok-Kal przez Toa Nuva, został przebudowany w silniejszą i zwinniejszą formę. Kiedy Rahkshi zaatakowały Ko-Koro, Talvi ewakuował się z wioski z resztą Matoran.

Powrót na Metru Nui

Pomagał budować łodzie, którymi Matoranie powrócili na wyspę Metru Nui. Tam brał udział w odbudowie miasta.

Spherus Magna

Po śmierci Teridaxa i uszkodzeniu Wszechświata Matoran, Talvi zamieszkał na odrodzonej planecie Spherus Magna.

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi z języka fińskiego i oznacza zimę.

Pojawienia

Książki Multimedia

Powieści

Gry online

Płyty CD