Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
Tarcza Dżungli
Set Razor-Edge Shield
Narzędzie
Status Nieużywana
Użytkownicy Gresh
Funkcje Walka w zwarciu, przewodzenie mocy Powietrza
TLR Jungle Shield

Przemieniona Tarcza Dżungli w Odrodzeniu Legendy

Set Razor-Edge Shield

Tarcza Dżungli w secie

Glatorianin Gresh dzierży Tarczę Dżungli jako swoją podstawową broń. Tarcza ma krawędzie ostre jak brzytwa i może być używana zarówno do celów ofensywnych i defensywnych. Tarcza ma możliwość podziału na dwie osobne ostrza, które Gresh może sprawować w każdej dłoni.

Podczas bitwy pomiędzy Greshem i Skrallem, tarcza została uszkodzona przez ostrze Skralli, ale później została naprawiona przez Agori z Vulcanusa. Gresh później wykorzystywał ostrze, aby bronić wioski Tajun przed Łowcami Kości i Skrallami.

Po ataku, ostrza Gresha zostały uszkodzone i zapytał Mata Nui, czy umie je naprawić. Mata Nui użył Kanohi Ignika do zwiększenia Tarczy Dżungli i przyznał Greshowi Elementarną Moc Powietrza przy użyciu broni.

Póżniej Gresh porzucił Tarczę Dżungli dla nowej broni znalezionej na Pustkowiach.

Przykładowe użycie[]

Gresh użył swojej tarczy by odbić Tarczę Skralla, gdy walczył z nim na arenie w Vulcanusie.

Informacje o częściach[]

  • Jest dostępna w zestawie Gresh z 2009 i składa się z dwóch oddzielnych ostrzy.
  • Jedno z jej ostrzy było także dostępne w zestawie Baranus w 2009 roku jako ogon Spikita.

Trivia[]

  • W Odrodzeniu Legendy, Gresh używa rozdzielonej tarczy jako miecze.
  • W 2010 zestaw Gresha zawiera srebrne ostrza Tarczy

Advertisement