FANDOM

"Hahli była Toa Wody. Nie mogła znieść widoku morskiego Rahi zniewolonego i zmodyfikowanego w tak drastyczny sposób."
— Narrator, Upadek
Terenowy Pełzacz Toa
Set Toa Terrain Crawler
Rahi
Status Żyje
Moc Leczenie
Lokalizacja Aqua Magna

Terenowy Pełzacz Toa to nazwa nadana morskiemu Rahi zmodyfikowanemu przez Axonna.

Historia

Terenowy Pełzacz Toa należał niegdyś do gatunku Rahi stworzonego przez Makuta z wirusów i płynnej Protodermis, mającego zasiedlić Wszechświat Matoran.

Kiedy wyspa Voya Nui odłączyła się od Południowego Kontynentu wskutek Wielkiego Kataklizmu i poszybowała w górę, przebijając się przez sklepienie Wszechświata i wynurzając się na powierzchnię Aqua Magna, Rahi ten wyemigrował do wód planety i stał się częścią tamtejszego ekosystemu.

Po jakimś czasie, stworzenie zostało złapane przez członka Zakonu Mata Nui imieniem Axonn, który zainstalował techno-organiczne mechanizmy w jego wnętrzu, a także zmodyfikował jego pancerz, umieszczając na nim dodatkowe uzbrojenie oraz włazy umożliwiające dostanie się do środka istoty. Trzymał Rahi na łańcuchu w Korytarzu.

TTCrawler

Toa Mahri z Pełzaczem

Kiedy Toa Mahri powrócili do Korytarza z Matoranami z Mahri Nui, napotkali Axonna, a ten dał im do dyspozycji Terenowy Pełzacz Toa. Dostawszy się do środka istoty przez włazy, Toa Mahri posłużyli się Pełzaczem, by dotrzeć na koniec tunelu. Dotarłszy na miejsce, Toa puścili Rahi wolno, a stworzenie powróciło do oceanu.

Cechy i umiejętności

TTCrawler3

Terenowy Pełzacz Toa w oceanie

Terenowy Pełzacz Toa wygląda i porusza się jak pojazd, ze względu na wprowadzone w nim przez Axonna modyfikacje. Jego techno-organiczne przydatki mogą naprawić uszkodzone Kanohi oraz pancerze przewożonych istot, Rahi posiada także zdolność samoleczenia poprzez wykorzystanie związków chemicznych. Jedynym naturalnym wrogiem Terenowego Pełzacza Toa są Pajęcze Kraby.

Mahri transport 3d-

Wnętrze Pełzacza

Terenowy Pełzacz Toa jest pokryty grubym na 60 cm pancerzem i może osiągać prędkość do 40 węzłów (74,1 km/h). Jest w stanie pomieścić siedmiu pasażerów - sześciu wewnątrz ciała i jednego obsługującego zamontowany na pancerzu Miotacz Cordak.

Informacje o zestawie

CGI Toa Terrain Crawler

Playset Terenowy Pełzacz Toa

Terenowy Pełzacz Toa ukazał się w największym z wydanych w drugiej połowie 2007 roku playsetów, o tej samej nazwie, co Rahi. Kokpit może pomieścić dwie minifigurki Toa Mahri, brzuch Rahi ma właz po obu stronach, Miotacz Cordak oraz mechaniczne ramię. We wnętrzu znajdują się mini-rakiety Cordak, Mini-Skuter oraz pojemnik na Kule Twardego Powietrza, a także niewielki podwodny skuter, mogący pomieścić jeszcze jedną, dodatkową kulę. Tył pojazdu posiada wirnik.

W zestawie ukazały się również dwie zmutowane połączenia Rekina Takea i Podwodnej Płaszczki, meduza, sześć minifigurek Toa Mahri oraz minifigurki czterech Barraki: Kalmaha, Pridaka, Takadoxa i Mantaxa, osiemnaście pocisków Cordak, sześć kul powietrza i pięć Morskich Kałamarnic.

Artykuł o zestawie 8927 Terenowy Pełzacz Toa na Legopedii.

Ciekawostki

Pojawienia

Książki Komiksy Online

Powieści

Przewodniki

Ignition

Animacje

Linki zewnętrzne