FANDOM

Tiribomba
Tiribombastic
Matoranin
Klasa Ta-Matoran
Tytuł/Praca Farmer Lawy
Maska Czerwona szlachetna Ruru
Status Żyje
Miejsce pobytu Spherus Magna

Tiribomba był farmerem lawy na Mata Nui.

Biografia

Metru Nui

Nie wiadomo nic o jego życiu w Metru Nui. Jak inni Matoranie został zamknięty w Kapsule przez Teridaxa, a potem przeniesiony przez Toa Metru na Mata Nui. Wkrótce, jak inni, został obudzony, zapominając o swoich dniach na Metru Nui.

Mata Nui

Po przebudzeniu na Mata Nui, ciało Tiribomby stało się mniejsze i słabsze. Matoranin pomagał w budowie wioski Ognia pod przewodnictwem Turagi Vakamy. Tiribomba pracował jako farmer lawy w Ta-Koro. Ucierpiał podczas ataków Rahi i inwazji Bohroków. Kiedy Bohrok-Kal zostali pokonani, Tiribomba, razem z innymi Matoranami został przebudowany w silniejszą formę przez Turaga.

Uciekł z Ta-Koro, kiedy Rahkshi najechały wioskę.

Powrót na Metru Nui

Matoranin wkrótce wrócił na ojczystą Metru Nui razem z innymi i pomagał odbudować miasto, dopóki Włócznia Artakhi nie została użyta do całkowitej rekonstrukcji miasta. Tiribomba wziął udział w uroczystości na cześć Matoro w Koloseum, a później udał się z powrotem do miasta, aby pozdrowić Toa Nuva, którzy właśnie obudzili Mata Nui.

Spherus Magna

Po zjednoczeniu Spherus Magna, podobnie jak inni opuścił Wszechświat Matoran i zamieszkał na odrodzonej planecie.

Pojawienia