FANDOM

"Odważni Matoranie, tacy jak Matau z Le-Metru, poświęcali się dla dobra ogółu, wypróbowując najnowsze wynalazki, nierzadko z narażeniem własnego życia."
— Narrator, Legendy Metru Nui
Tor Testowy
LoMN Test Track
Miejsce
Status Zniszczony
Położenie Le-Metru

Tory Testowe (nazywane też Ścieżkami Testowymi) były torami przeszkód umieszczonymi w Moto-Centrach Le-Metru na wyspie Metru Nui.

Historia

LoMN Moto-Sled

Moto-Ślizgacz Matau

Tory Testowe znajdowały się na samym szczycie Moto-Centrów Le-Metru. Le-Matoranin Matau często pracował tam jako tester pojazdów nim został Toa Metru. Na Torach często grasowały Smoki Fazowe, goniąc za pojazdami i przenikając przez stojące na ich drodze przeszkody. W tym również miejscu Matau otrzymał Kamień Toa od Toa Lhikana podczas testowania Moto-Ślizgacza.

Ze względu na solidne materiały, z których je wykonano, by przetrwały wypadki i rozbicia pojazdów, co czyniło z nich najwytrzymalsze budynki w Le-Metru, wiele Torów Testowych przetrwało Wielki Kataklizm. Podczas Wielkiego Ratunku, Toa Metru schowali się w opustoszałych Torach Testowych przed Visorakami. Jakiś czas później, natknęli się na Dźwiękową Istotę w jednej z części toru. Udało im się ją pokonać dzięki Matau, który zaabsorbował całe powietrze z pomieszczenia, czyniąc moce istoty bezużytecznymi, a następnie istota została trafiona mocą lodu Toa Nuju. Potem, Toa zostali zaatakowani przez Vahki i Lohraka Hordika, ale udało im się uciec.

Dzięki użyciu Włóczni Artakhi, Tory Testowe zostały przywrócone do dawnego stanu, lecz wszystkie uległy potem zniszczeniu podczas bitwy o Bara Magna, podobnie jak reszta Wszechświata Matoran.

Pojawienia

Książki Multimedia

Powieści

Przewodniki

Filmy