FANDOM

"Ostatnio Kongu zobaczył na patrolu gniazdorój Nui-Rama, rosnący w liśćkoronach drzew, głęboko w mrocznym lesie."
Tamaru, Mata Nui Online Game
Ul Nui-Rama
Nui-Rama Hive Out
Miejsce
Położenie Mata Nui (Le-Wahi)
Status Zniszczony

Ul Nui-Rama był największym gniazdem Nui-Rama w Le-Wahi.

Historia

Nui-Rama Hive In

Ul Nui-Rama od środka

Ul Nui-Rama zbudowały liczne Nui-Rama i Nui-Kopen. Podczas rządów terroru Teridaxa na Mata Nui, ul stał się głównym gniazdem tychże Rahi, które uległy mrocznej mocy Makuty. Toa Mata Lewa, będąc pod wpływem zakażonej Kanohi, również został zmuszony tu przebywać. Nui-Rama i Nui-Kopem z ulu rozpoczęły swoje ataki na Le-Koro, podczas których porwały wielu Matoran, a także Turagę Matau.

Pozostali Matoranie, którym udało się uniknąć porwania, pod wodzą Kongu postanowili odbić swoich przyjaciół. W tym samym czasie, Takua, nowy Kronikarz, również przyłączył się do Le-Matoran podczas swoich ekspedycji. Grupa dostała się na ptakach Kahu i Kewa do ulu, strzelając dyskami do nadlatujących Nui-Rama. Kongu i Takua ostatecznie dostali się do środka gniazda, ale rozdzielili się, kiedy zakażony Lewa strącił ich Kahu z nieba. Takua zdołał dotrzeć do Turagi Matau, który poinformował go o całej sytuacji.

W międzyczasie, zakażony Lewa wszedł do ulu i zaczął grozić Matoranom. Nim jednak zdołał cokolwiek zrobić, zjawił się Toa Onua i stanął do walki z Lewą, ostatecznie oswobadzając go spod wpływu Makuty. Dwaj Toa następnie wspólnymi siłami uwolnili porwanych Matoran.

Ul Nui-Rama został później zniszczony przez Bohroki podczas przygotowań do przebudzenia Wielkiego Ducha.

Pojawienia

Multimedia

Gry online

Gry wideo