FANDOM

Uwaga, Ul Pijawek Cienia nie jest oficjalną nazwą.
"Ja, Makuta Mutran, odpoczywam w swoim ulu w Karda Nui, wykuwając te zapiski i rozkoszując się widokiem Pijawek Cienia nabierających kształtu w gotujących się kadziach."
Makuta Mutran, Kroniki Mutrana
Ul Pijawek Cienia
Noimage
Miejsce
Położenie Karda Nui
Status Zniszczony
Ul Pijawek to jaskinia w kopule Karda Nui, w której przechowywano i tworzono Pijawki Cienia.

Historia

Po przybyciu do Karda Nui, Makuta zbudowali dla siebie ul zawieszony tuż pod sklepieniem jaskini. Antroz, Vamprah, Chirox i Mutran zbierali się w jego wnętrzu dla omówienia strategii działania. W ulu znajdowały się również kadzie, w których Mutran razem ze swoim asystentem, Vicanem, tworzyli Pijawki Cienia. Ich zadaniem było także pilnowanie gniazda.

Kiedy Toa Nuva Lewa, Kopaka i Pohatu przybyli tu wraz z Tanmą, Solekiem, Photokiem oraz Toa Igniką, zaatakował ich Mutran, jednak Kopaka go pokonał. Przybysze zostali potem schwytani przez resztę Makuta. Pohatu użył mocy swojej Kanohi, by zniszczyć łańcuchy, zaś przed ucieczką, Toa Ignika używając swojej mocy zniszczył ul.

Ciekawostki

  • Ul Pijawek Cienia wydawał się większy od wewnątrz niż z zewnątrz, więc Pohatu podejrzewał, że mieści się on w kieszonkowym wymiarze. Mutran wyjawił potem Toa, że był to jedynie efekt działania jego mocy iluzji.

Pojawienia

Książki Online

Powieści

Przewodniki

Opowiadania