FANDOM

Ule Vahki
Animation Vahki Hive
Miejsce
Położenie Metru Nui
Status Zdemontowane
Ule Vahki były stacjami ładującymi Vahki rozmieszczonymi w różnych częściach miasta Metru Nui.

Historia

Animation Vahki Hive Cell

Vahki Bordakh w swojej komórce

Ule Vahki zostały zbudowane w tym samym czasie, w którym roboty Vahki weszły do użytku. Pełniły funkcję miejsca, w którym Vahki mogły się doładować i zregenerować siły po pracy.

Podczas Wielkiego Kataklizmu, kiedy Makuta Teridax pochłonął całą energię generatora Koloseum, spowodował nagłe, krótkie spięcie we wszystkich dzielnicach Metru Nui. Kiedy to nastąpiło, wiele Vahki znajdowało się w swoich ulach, ładując się. Przeciążenie zniszczyło wiele z nich. Te, które przetrwały, zmieniły się nie do poznania. W miejscu kabli pojawiły się wypalenia, ale to mechaniczna psychika Vahki uległa największym zmianom. Stały się bardziej agresywne, a niektóre otrzymały zwiększone moce.

W każdym Metru znajdował się Centralny Ul, z którego rozprowadzano rozkazy Turagi Dume do pozostałych uli w danym dystrykcie.

Po śmierci Teridaxa i migracji mieszkańców Wszechświata Matoran na Spherus Magna, Ule Vahki zostały zdemontowane.

Pojawienia

Książki Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

Animacje

Reklamy