FANDOM

"Sfrustrowany przeszkodzeniem w jego zemście, 'Vengeance' skierował cały swój gniew ku Makucie i poprzysiągł któregoś dnia zakończyć jego egzystencję."
— Narrator, Magazyn LEGO Styczeń-Luty 2007
Vengeance
Vengeance
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia z Miotaczem Rhotuka
Tarcza
Moce Czasowo zestalone Rhotuka
Ochrona przed atakami mentalnymi
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Vengeance" to Mroczny Łowca, pierwotnie kierujący się żądzą zemsty.

Biografia

3000 lat temu Vengeance brał udział w ostatniej bitwie wojny Mrocznych Łowców z Toa i walczył sam na sam przeciwko Toa Mangai Lhikanowi, jednakże przegrał i został uwięziony.

Lata później Vengeance uciekł z więzienia i poprzysiągł zemstę na Lhikanie.

1001 lat temu, gdy dowiedział się, że Toa Ognia zginął, zabity przez Makutę Teridaxa, Vengeance skierował swoją uwagę na Makutę i poprzysiągł zakończyć jego żywot.

Jednakże nie było mu dane spełnić swojej przysięgi, bowiem Teridax zginął w bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony. Po tym wydarzeniu Vengeance przeniósł się na odnowione Spherus Magna.

Cechy i umiejętności

Vengeance posiadał skrzydła, umożliwiające mu latanie, oraz parę rogów, dzięki którym był w stanie odbijać mentalne ataki. Jego Rhotuka potrafiło na chwilę zestalać się i przeciąć niemalże każdy materiał.

Vengeance motywowany był do działania żądzą zemsty, wpierw na Lhikanie, a potem na Teridaxie. Ostatecznie jednak nie udało mu się dokonać żadnej z nich.

Broń i narzędzia

Vengeance dzierżył tarczę, która zdolna była odeprzeć niemalże każdy atak, oraz włócznię z miotaczem Rhotuka.

Ciekawostki

  • Vengeance został stworzony przez Malone Lumarda w ramach konkursu Magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya. Pojawił się w magazynie LEGO BrickMaster.