Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Sfrustrowany, że ktoś odebrał mu szansę na zemstę, 'Vengeance' skierował cały swój gniew ku Makucie i poprzysiągł któregoś dnia zakończyć jego egzystencję."
— Narrator, Magazyn LEGO Styczeń-Luty 2007
Vengeance
Vengeance
Mroczny Łowca
Narzędzia Włócznia z Miotaczem Rhotuka
Tarcza
Moce Czasowo zestalone Rhotuka
Ochrona przed atakami mentalnymi
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

"Vengeance" to Mroczny Łowca, pierwotnie kierujący się żądzą zemsty.

Biografia[]

3000 lat temu Vengeance brał udział w ostatniej bitwie wojny Mrocznych Łowców z Toa i walczył sam na sam przeciwko Toa Mangai Lhikanowi, jednakże przegrał i został uwięziony.

Lata później Vengeance uciekł z więzienia i poprzysiągł zemstę na Lhikanie.

1001 lat temu, gdy dowiedział się, że Toa Ognia zginął, zabity przez Makutę Teridaxa, Vengeance skierował swoją uwagę na Makutę i poprzysiągł zakończyć jego żywot.

Jednakże nie było mu dane spełnić swojej przysięgi, bowiem Teridax zginął w bitwie o Bara Magna, wskutek której Wszechświat Matoran został poważnie uszkodzony. Po tym wydarzeniu Vengeance przeniósł się na odnowione Spherus Magna.

Cechy i umiejętności[]

Vengeance posiadał skrzydła, umożliwiające mu latanie, oraz parę rogów, dzięki którym był w stanie odbijać mentalne ataki. Jego Rhotuka potrafiło na chwilę zestalać się i przeciąć niemalże każdy materiał.

Vengeance motywowany był do działania żądzą zemsty, wpierw na Lhikanie, a potem na Teridaxie. Ostatecznie jednak nie udało mu się dokonać żadnej z nich.

Broń i narzędzia[]

Vengeance dzierżył tarczę, która zdolna była odeprzeć niemalże każdy atak, oraz włócznię z miotaczem Rhotuka.

Ciekawostki[]

  • Vengeance został stworzony przez Malone Lumarda w ramach konkursu Magazynu LEGO na zbudowanie Mrocznego Łowcy i wprowadzony do kanonu BIONICLE przez Grega Farshteya. Pojawił się w magazynie LEGO BrickMaster.

Advertisement