FANDOM

"Dla porządku i prawa."
Animacje Online Vahki
Vorzakh
Vorzakh
Vahki
Przydzielone Metru Le-Metru
Narzędzia Buława Wycierania
Status Zniszczone
Wymowa Wor-zak
Vorzakhi były Vahki Le-Metru.

Historia

Vorzakhi zostały skonstruowane przez Nuparu, by egzekwować prawo w Metru Nui razem z innymi podwersjami Vahki. Podlegały bezpośrednio Turadze Dume.

Kiedy Toa Metru Vakama, Nokama i Matau uciekali z Koloseum, oddział Vorzakhów zniszczył fragment szybu, którym podróżował Matau, jednakże Toa zdołał się ewakuować.

Później, spora grupa Vahki ścigała całą szóstkę Toa Metru, którzy starali się znaleźć schronienie dla Matoran. Vorzakhi przybyły idealnie w środku bitwy Toa z Mavrahem, którego wspierało kilka gigantycznych Rahi. Były one w stanie zabić niektóre Rahi, lecz ostatecznie zostały pokonane.

Wszystkie pozostałe Vorzakhi zostały później zniszczone przez roje Visoraków.

Cechy i umiejętności

Animation Vorzakh

Vorzakh w animacji

Vorzakhi były bardzo niszczycielskie, i często przebijały się przez różne budynki i szyby w Le-Metru. Były oczywiście zaprojektowane do omijania wszelkich przeszkód, jednak odkryły, że łatwiej było się po prostu przez nie przebić. Vahki te zawsze chciały zakończyć pościg jak najszybciej, dlatego niszczyły wszystko na swojej drodze, by dorwać jednego Matorańskiego przestępcę.

Bronie

Vorzakhi były wyposażone w Buławy Wycierania oraz wbudowane miotacze dysków Kanoka.

Informacje o zestawie

Set Vorzakh

Zestaw Vorzakha

Vorzakh, podobnie jak pozostałe Vahki, został wydany latem 2004 roku. Zestaw zawierał 33 części, w tym dysk Kanoka Le-Metru. W połączeniu z Nuurakhiem i Rorzakhiem tworzył Kranuę.

Artykuł o zestawie 8616 Vorzakh na Legopedii.

Później została wydana limitowana edycja Vorzakha, zawierająca Dysk Czasu w miejsce Kanoka Le-Metru oraz złotą Kanohi Vahi.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Przewodniki

BIONICLE

Animacje

Gry wideo

Reklamy

Zobacz też

Linki zewnętrzne