FANDOM

Władca Żywiołu Ognia
AOSR Element Lord of Fire
Władca Żywiołu
Element Ogień
Plemię Plemię Ognia
Region Region wokół Wielkiego Wulkanu
Narzędzie(a) Nieznane
Status Żywy
Lokalizacja Spherus Magna

Władca Żywiołu Ognia jest byłym władcą Plemienia Ognia i członkiem Władców Żywiołów.

Biografia

Władca Ognia był kiedyś członkiem gatunku wojownik ze Spherus Magna. Wybrany przez Wielkie Istoty do ich eksperymentu, został zjednoczony z żywiołem Ognia i przejął kontrolę nad Plemieniem Ognia, podczas gdy inni Władcy Żywiołów przejęli kontrolę nad innymi plemionami. Władał w niestabilnym obszarze wokół Wielkiego Wulkanu, nie zdając sobie sprawy z jego prawdziwej natury.

Po odkryciu Zenergizowanej Protodermis, Władcy Żywiołów zebrali się w celu ustalenia, co zrobić z potężną cieczą. Zamiast podziału mocy, Władca Lodu zabronił wejścia na jego region. Władcy zadeklarowali sobie nawzajem wojnę, rozpoczynając Wojnę o Rdzeń. Władca Żywiołu Ognia porzucił Wielki Wulkan podczas kampanii wojennej.

Pod koniec Wojny o Rdzeń, Plemię Ognia nadzorowało bezpieczeństwo źródła Energetycznego Protodermis i zaczęło odprowadzanie cieczy. Władca Ognia udał się do źródła w celu nadzorowania działań. Zbliżył się do Raanu i Kyry, którzy ostrzegli go, że wywołany zostanie kataklizm jeśli będą kontynuować. Później Rozpad podzielił Spherus Magna na trzy części. Władcy Żywiołów zostali na Bara Magna, uwięzieni przez kataklizm.

Władcy Żywiołów w końcu uwolnili się i udali w kierunku północnych krańców planety, poszukując mocy zawartej w Dolinie Labiryntu. Podróżując przez Góry Białego Kwarcu, Władca Ognia napotkał Władcę Lodu i zatrzymał lawinę, którą ten chciał zabić grupę Agori. Oboje zaczęli walczyć. Ostatecznie Władca Lodu uciekł.

Zdolności i Cechy

Władca Ognia jest połączony z żywiołem Ognia, i ma dużą ilość energii do swojej dyspozycji. Podobnie jak inni Władcy Żywiołów, jest on bardzo agresywny i terytorialny.

Narzędzia

Władca Ognia otrzymał narzędzia i zbroje, które odzwierciedlają jego naturę.

Pojawienia