FANDOM

"Wiesz, jak to jest tonąć, wieśniaku? Czuć, jak twe płuca zapełniają się wodą, a wzrok przykrywa ciemność? Mógłbym sprawić, byś poczuł dokładnie to, tysiąc razy i mocniej, nie wiedząc, kiedy dane ci będzie umrzeć."
— Władca Wody do Crotesiusa, Zagadka Wielkich Istot
Władca Żywiołu Wody
Wladcawody
Władca Żywiołu
Plemię Plemię Wody
Region Wielki Ocean
Narzędzia Nieznane
Status Żywy
Miejsce pobytu Spherus Magna
Władca Żywiołu Wody to niegdysiejszy przywódca Plemienia Wody i jeden z siedmiu Władców Żywiołów.

Biografia

Władca Wody należał do rasy wojowników na Spherus Magna, aż Wielkie Istoty wybrały go do swojego eksperymentu. Władca Wody stał się jednym z Wodą i przejął władzę nad Plemieniem Wody, mieszkającym na Wielkim Oceanie.

Po odkryciu Zenergizowanej Protodermis, Władcy Żywiołów, z wyjątkiem Władczyni Ziemi, spotkali się, by przedyskutować sprawę potężnej cieczy. Władca Lodu uznał substancję za swoją i zabronił pozostałym dostępu, co doprowadziło do Wojny o Rdzeń. Po tym, jak Plemię Lodu dowodzone przez Certavusa zostało zaatakowane przez wojowników Plemienia Piasku, Władca Lodu nakazał Tarixowi poprowadzić armię Plemienia Wody i wykorzystać sytuację, jaką dawało osłabienie wroga, lecz starania okazały się daremne. Gdy doszło do Rozpadu, Władca Wody został uwięziony na Bara Magna.

Władca Wody ostatecznie dotarł do rzeki Dormus, gdzie dostrzegł kroczących przez jej brzegi Crotesiusa, Tarduka i Kirbolda. Władca Wody wciągnął ich pod wodę w bańkach powietrza, a następnie przelał swoją świadomość w wodę rzeki, by przemówić do Agori. Wiedząc o ich kontaktach z Władcą Dżungli, nakazał Agori ujawnić przed nim drogę do Doliny Labiryntu. Tarduk powiedział Władcy, by po prostu ruszył za nimi. Gdy Władca Wody zaczął przystawać na ten pomysł, Władca Lodu nagle zamroził rzekę, co zmusiło umysł Władcy Wody do opuszczenia jej, jeśli nie chciał przepaść.

Cechy i umiejętności

Władca Wody był scalony z Wodą i posiadał moce związane z tym żywiołem. Desperacko chciał dostać się do Doliny Labiryntu, by zdobyć moc, dzięki której mógł pozbyć się swoich wrogów.

Narzędzia

Władca Wody otrzymał narzędzia, które odpowiadały jego naturze.

Cytaty

"Skup całą swoją siłę w pojedynczym ataku. Jeśli zawiedziesz, po prostu wycofaj się, przegrupuj i ponów atak. Tak wygląda walka. "
— Władca Wody do Tarixa, Upadek

Pojawienia

Książki Komiksy Online

Powieści Powieści

Przewodniki

Powieści graficzne

Opowiadania

Krótkie opowiadania