FANDOM

Władczyni Żywiołu Ziemi
Noimage
Władczyni Żywiołu
Plemię Plemię Ziemi
Region Tereny Bota Magna
Narzędzia Nieznane
Status Żywa
Miejsce pobytu Bota Magna
Władczyni Żywiołu Ziemi to przywódczyni Plemienia Ziemi i jedna z siedmiu Władców Żywiołów.

Biografia

Władczyni Ziemi była przedstawicielką rasy wojowników, należącą do Plemienia Ziemi i biorącą udział w zarządzaniu tym plemieniem, aż Wielkie Istoty wybrały ją do swojego eksperymentu. Wskutek niego została połączona z żywiołem Ziemi i przejęła władzę nad Plemieniem Ziemi.

Ponieważ łączyła ich więź z podziemnym światem, Plemię Ziemi wiedziało o Zenergizowanej Protodermis, zanim wypłynęła ona na powierzchnię Spherus Magna. Władczyni Ziemi zastanawiała się, czy nie przejąć substancji dla niej i jej plemienia, lecz zrozumiała, że to uczyniłoby jej lud celem. Wciąż jednak chciała przejąć zapasy cieczy. Zakładając, że Zenergizowana Protodermis kiedyś wypłynie na powierzchnię, Władczyni Ziemi czekała, aż ktoś inny ją odkryje. Gdy Plemię Lodu znalazło źródło Zenergizowanej Protodermis, Władczyni Ziemi i jej plemię subtelnie zachęcali Agori Lodu, by przejęli kontrolę nad substancją, wiedząc, że doprowadzi to do konfliktu.

Te działania spowodowały wybuch Wojny o Rdzeń. Władczyni Ziemi zdecydowała się nie brać udziału w konflikcie, a Plemię Ziemi oficjalnie pragnęło pokoju, w tajemnicy podkopując wszelkie starania zakończenia wojny. Władczyni Ziemi zamierzała poczekać, aż pozostałe plemiona wymęczą się walką, by wtedy z łatwością przejąć substancję. Jednakże, nim mogła wykonać swój ruch, nastąpił Rozpad, który zakończył Wojnę o Rdzeń.

Władczyni Ziemi została uwięziona na Bota Magna, wraz z większością ocalałych członków Plemienia Ziemi. Po Rozpadzie powszechnie wiedziano, że to Plemię Ziemi było odpowiedzialne za Wojnę o Rdzeń. Z tego powodu Władczyni Ziemi i jej lud zostali wykluczeni ze społeczeństwa.

Ponad 100 000 lat później, Mata Nui użył mocy Prototypowego Robota i robota Wielkiego Ducha, by sprowadzić fragmenty Spherus Magna blisko siebie, odtwarzając planetę. Władczyni Ziemi zamieszkała na odnowionej planecie i zaczęła obmyślać plan skłócenia innych plemion, by zapobiec szerokiemu na całą planetę sojuszowi przeciwko jej ludowi.

Cechy i umiejętności

Władczyni Ziemi była scalona z Ziemią i posiadała moce związane z tym żywiołem. Jak pozostali członkowie jej plemienia była mocno związana z naturą. W przeciwieństwie do pozostałych Władców Żywiołów, nie była agresywna, ani nie posiadała obsesji na punkcie swojego terytorium. Działała subtelnie, sprawiając, że jej wrogowie osłabiali siebie nawzajem, aniżeli otwarcie stawiając im czoła w walce. Ponadto była silnie przywiązana do swojego plemienia.

Narzędzia

Władczyni Ziemi otrzymała zbroję i narzędzia, które odpowiadały jej naturze.