FANDOM

"Axonn, ty głupcze! Nie wiesz, że walczysz dla przegranej sprawy?"
"Być może, ale czy ty nie wiesz, że tylko dla takich warto walczyć?
"
Brutaka i Axonn, Piekło
Walka Axonna i Brutaki
BrutakavsAxonn
Walka
Konflikt Axonn walczy z Brutaką
Miejsce Voya Nui
Rezultat Brutaka zabrany przez Botara do Otchłani
Kadź Antidermis zniszczona
Makuta Teridax uwolniony
Strony walczące
Axonn
Brutaka
Walka Axonna i Brutaki odbyła się, gdy Toa Inika podróżowali do Komnaty Życia, a Ruch Oporu Voya Nui szukał Toa Nuva.

Cele

Axonn

  • Przywrócić Brutakę na dobrą stronę lub pokonać go, jeśli trzeba

Brutaka

  • Pokonać Axonna

Podsumowanie

Walka zaczęła się, gdy Axonn zdecydował się zmierzyć z Brutaką raz na zawsze. Próbował przekonać go, by nawrócił ze złej ścieżki, ale gdy ten odmówił, stanęli do walki.

Starcie zdawało się utknąć w pacie - Brutaka miał większy zasięg, ale Axonn był silniejszy. Tytan spróbował ukraść miecz Brutaki, ale został porażony bolesnym wstrząsem elektrycznym. Chcąc zwyciężyć, Brutaka użył swojej Kanohi Olmak i otworzył portal wymiarowy za Axonnem, który nie zamknąłby się, dopóki ktoś by przez niego nie przeszedł, nawet gdyby Brutaka stracił przytomność.

Axonn shatters vat

Axonn roztrzaskuje kadź Antidermis

Axonn ostrzegł Brutakę, że jego działania mogły wezwać Botara, którego imię przeraziło giganta. Rozwścieczony korupcją dawnego towarzysza, Axonn zaatakował z niespodziewaną mocą, opierając się atakom Brutaki. W akcie desperacji Brutaka spojrzał na kadź Antidermis, ale Axonn zniszczył ją, zanim ten do niej dotarł. Gdy pękała, Axonn usłyszał głos inny niż Brutaki - który krzyknął głośno - głębszy i bardziej gardłowy. Pozbawiony swojego topora, Axonn powalił Brutakę podmuchem mocy z dłoni. Nim Brutaka stracił przytomność, do jego oczu wrócił rozsądek. Wtedy pojawił się Botar i pochwycił Brutakę oraz ostrzegł, że jeśli Axonn spróbowałby mu przeszkodzić, ukarałby Brutakę. Axonn przysiągł ocalić przyjaciela, a następnie wszyscy trzej członkowie Zakonu Mata Nui odeszli.

Następstwa

Portal, który otworzył wcześniej Brutaka, okazał się prowadzić do Obszaru Mroku - z jego wnętrza wyłonili się Krahka i Tahtorak, uwolnieni z kieszonkowego wymiaru.

Botak zabrał Brutakę do Otchłani, a Teridax podążył za nimi w formie Antidermis. Axonn spotkał się z Toa Nuva i Inika po ich walce o Ignikę.

Pojawienia

Książki Komiksy

Powieści

Ignition