Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Jeśli ja straciłem Włócznię, ty zaraz stracisz wszystko."
"Chyba pomyliłeś mnie z kimś, kto ma jeszcze coś do stracenia. "
Teridax i Brutaka, W ciemność
Walka Brutaki i Teridaxa
Noimage
Walka
Konflikt Brutaka staje do walki z Maxilosem, by powstrzymać go przed odtworzeniem Kamienia Nui
Miejsce Wody nieopodal Mahri Nui
Rezultat Włócznia Artakhi zostaje oddana Botarowi;
Teridax odchodzi;
Matoro ucieka
Strony walczące
Brutaka
Teridax (w ciele Maxilosa)

Walka Brutaki i Teridaxa była krótkim starciem, do którego doszło, gdy Brutaka zaatakował Makutę Teridaxa, przebywającego w robocie Maxilos.

Cele[]

Brutaka[]

  • Pokonać Teridaxa i powstrzymać go przed odtworzeniem Kamienia Nui

Teridax[]

  • Użyć Włóczni Artakhi, by odtworzyć Kamień Nui
  • Pokonać Brutakę

Przebieg[]

Teridax zamroził Matoro w polu zastoju i zaczął odtwarzać Kamień Nui przy pomocy Włóczni Artakhi. Jednakże Brutaka w porę zainterweniował i wystrzelił piorun energii w Teridaxa, który wstrząsnął nim i sprawił, że upuścił włócznię. Teridax odpowiedział podmuchem energii Cienia, lecz Brutaka uniknął ataku, zanurkował i ominął Teridaxa, po czym złapał Włócznię i wezwał Botara. Członek Zakonu pojawił się, wziął Włócznię od Brutaki i teleportował się wraz z nią w bezpieczne miejsce. Teridax zagroził, że zabije Brutakę za odebranie mu włóczni, lecz ten pozostał niewzruszony. Brutaka uwolnił Matoro i kazał mu znaleźć pozostałych Toa Mahri, po czym kontynuował walkę. Teridax wystrzelił kolejny piorun energii w Brutakę, lecz ten użył Kanohi Olmak i wysłał energię do Obszaru Mroku, a następnie strzelił promieniem energii ze swego miecza i wytrącił Teridaxowi jego broń z dłoni. Makuta użył wtedy mocy Grawitacji, by cisnąć Brutaką w pobliską górę, lecz on jedynie zaczął drwić z Teridaxa, mówiąc, czego się domyślił w Planie Teridaxa. Zirytowany, Makuta spróbował uwięzić Brutakę w polu zastoju, lecz wojownik z łatwością je zniszczył. Po raz kolejny zadrwił z Teridaxa i oznajmił, że replika Hydraxona zapewne zamierzał zniszczyć Ignikę. Słysząc to, Makuta postanowił wycofać się i poszukać Maski Życia, przysięgając Brutace, że ich walka nie dobiegła końca.

Następstwa[]

Teridax odnalazł Hydraxona i był świadkiem pomniejszego starcia między nim, Mantaxem i Hahli.

Brutaka został w późniejszym czasie ewakuowany z Otchłani przez Zakon Mata Nui i otrzymał od organizacji aparat oddechowy, który pozwalał mu oddychać na lądzie.

Pojawienia[]

Online

Opowiadania

Advertisement