FANDOM

"Uważaj. Arogancja jest zgubą tytanów."
Mata Nui do Tumy, Odrodzenie Legendy
Walka Mata Nui i Tumy
TLR Arena Match Mata Nui and Tuma
Walka
Konflikt Mata Nui i Tuma stają do pojedynku
Miejsce Arena Roxtus
Rezultat Mata Nui zwycięża Tumę
Strony walczące
Mata Nui
Tuma
Walka Mata Nui i Tumy była przypominającym mecz areny starciem, które miało zadecydować o losie Kiiny i Berixa.

Cele

Mata Nui

  • Pokonać Tumę, by uwolnić Kiinę i Berixa

Tuma

  • Pokonać Mata Nui

Przebieg

Po ataku i porwaniu przez Łowców Kości w gorących źródłach Tesary, Berix i Kiina zostali zabrani do Roxtus, gdzie uwięziono ich w jednej z wiszących klatek. Dyskutowali o ich nieciekawej przyszłości, aż zobaczyli nadchodzącego Mata Nui.

Gdy Mata Nui zbliżył się do Areny Roxtus, na jego drodze stanął lider Skrallów, Tuma. Mata Nui wyzwał Tumę na pojedynek jeden ja jednego - gdyby wygrał, jego przyjaciele mieli zostać uwolnieni. By uniknąć wstydu niepodjęcia wyzwania, Tuma przystał na warunki przybysza.

Tuma zaatakował pierwszy, w krótkim czasie powalając Mata Nui na podłogę. Skrall chełpił się, gdy Mata Nui odzyskiwał siły, a następnie ponownie powalił przeciwnika na ziemię.

Gdy Mata Nui leżał na ziemi, Tuma odwrócił się od niego, by ryknąć do Plemienia Skały i Łowców Kości oglądających starcie. W międzyczasie Mata Nui wykorzystał okazję, by zbadać swego rywala, i dostrzegł ranę na plecach Tumy. Uznając to za słaby punkt przeciwnika, Mata Nui podniósł się i przestrzegł rywala, który w dalszym ciągu przechwalał się arogancko. Tuma zignorował słowa Mata Nui i kontynuował atak, lecz jego rywal uniknął ciosu i uderzył go w ranę, wykorzystując jego własną siłę jako przewagę.

Mata Nui zaczął odpychać Tumę, uderzając w ranę lidera Skrallów po raz drugi. Jednakże, Tumie udało się rozbroić Mata Nui i przystąpił do ostatecznego ciosu. Mata Nui jednak skoczył nad nim, wylądował za plecami Tumy i posłał w ranę wojownika ostatni cios łokciem. Wycieńczony Tuma, osłabiony przez poprzednie uderzenia, padł na ziemię nieprzytomny. Mata Nui podniósł tarczę Tumy jako znak zwycięstwa i nakazał uwolnić jego przyjaciół.

Następstwa

Metus pojawił się i ujawnił, że to on był zdrajcą, a następnie nakazał Mata Nui rzucić bronie. Wyjaśnił wtedy swoją rolę, którą odegrał w sojuszu Plemienia Skały i Łowców Kości. Metus nakazał otaczającym ich armiom zaatakować, lecz nim mogli przypuścić atak, ogromna istota złożona z żuków Scarabaxów wzrosła z piasku. Skrallowie uznali to za atak Baterra i spanikowali, uciekając z areny. W chaosie Mata Nui ruszył, by uwolnić Kiinę i Berixa, ale został powstrzymany przez dwóch elitarnych Skrallów. Myśląc szybko, złapał za tarczę Tumy i rzucił nią. Tarcza poleciała w górę i przecięła łańcuch, trzymający klatkę nad ziemią, przez co ta spadła. Skrallowie uniknęli jej, lecz klatka otworzyła się, uwalniając Kiinę i Berixa.

Wkrótce, inni Glatorianie i grupa Agori pojawili się, uzbrojeni i gotowi do walki. Mata Nui dał Berixowi Ostrzową Piłotarczę i razem z Kiiną i Berixem rzucili się do walki.

Pojawienia

Książki Multimedia

Powieści

Przewodniki

Filmy