Encyklopedia Bionicle
Advertisement
Encyklopedia Bionicle
"Niektórzy odważni Matoranie czasem próbują ujeżdżać Wieloryby Kolcowe... ale rzadko więcej niż jeden raz!"
— Narrator, Śmierć Bohatera
Wieloryb Kolcowy
Noimage
Rahi
Moce Żadne
Status Nieznany
Lokalizacja Aqua Magna
Uzbrojony Wieloryb Kolcowy
Stinger Whale
Szczególne Rahi
Moce Żadne
Status Nieznany
Lokalizacja Aqua Magna

Kolcowe WielorybyRahi żyjącymi wokół Mahri Nui.

Historia[]

Gatunek Wieloryba Kolcowego został stworzony przez Makuta używając wirusów i płynnej Protodermis. Kiedy Wielki Kataklizm wywołał trzęsienie ziemi, które rozbiło Otchłań i otworzyło dostęp do Czarnych Wód Aqua Magna, Wieloryby wyemigrowały do oceanu powyżej i stały się częścią tamtejszego ekosystemu.

Ranny Kolcowy Wieloryb[]

Ranny Kolcowy Wieloryb został kiedyś znaleziony i przywrócony do zdrowia przez Matoran z Mahri Nui. Został uzbrojony w wielki, metalowy pazur i Miotacz Cordak oraz użyty później jako transport do walki przez Toa Mahri.

Cechy i umiejętności[]

Kolcowe Wieloryby są zdolne do przewożenia jednego pasażera. Mają gruby na 25 cm pancerz i mogą osiągnąć maksymalną prędkość trzydziestu węzłów (55,56 km/h).

Uzbrojenie[]

Ranny Kolcowy Wieloryb został wyposażony w Miotacz Cordak i wielki pazur do walki przeciwko Barraki po przywróceniu go do zdrowia.

Informacja o zestawie[]

Kolcowy Wieloryb, którego Matoranie z Mahri Nui przywrócili do zdrowia, został wydany w playsecie Podwodny Atak Toa w roku 2007. Głowa Rahi może służyć jako kokpit, mogący pomieścić jedną minifigurkę, a jego mechaniczny pazur może wysuwać się lub wsuwać dzięki tłokowi.

Artykuł o zestawie 8926 Podwodny Atak Toa na Legopedii.

Pojawienia[]

Linki zewnętrzne[]

Advertisement