FANDOM

"Spojrzeli na szczyt wewnętrznej bramy i ujrzeli grupę szkieletowych wojowników o metalowych kościach. Kościotrupy momentalnie wypuściły w ich stronę kolejną salwę strzał."
— Narrator, Wyspa Zaginionych Masek
Wojownik Czaszek
Wojownik Czaszek
Armia Czaszek
Broń Szybkostrzelny Lodowy Łuk, Lodowa Włócznia
Moce Pochłanianie energii
Status Unicestwieni
Miejsce pobytu Miasto Twórców Masek

Wojownicy Czaszek są szeregowymi żołnierzami Armii Czaszek.

Biografia

Wojownicy Czaszek zostali ożywieni mroczną mocą Kulty.

Skull Warriors City of the Mask Makers Trailer

Wojownicy Czaszek wstający zza grobu

Gdy Toa wkroczyli do Miasta Twórców Masek i aktywowali zastawioną pułapkę, grupa Wojowników Czaszek wyłoniła się z ziemi dookoła bohaterów, kilku pojawiło się także na murach miasta i zaczęło strzelać do przybyszów. Onua uderzył wtedy swoim Tektonicznym Młotem o ziemię, strącając niektórych Wojowników Czaszek do szczelin w ziemi, a niedługo potem strzelające z murów szkielety znokautował szybujący Lewa. Pozostali Wojownicy zostali pokonani przez resztę Toa.

Grupa Wojowników Czaszek zmierzyła się też z Obrońcami, kiedy ci przybyli do Miasta Twórców Masek na pomoc Toa, lecz została pokonana.

Jakiś czas później, po klęsce Kulty, niedobitki Wojowników Czaszek razem z grupą Pająków Śmierci przypuściły atak na okolice Wielkiej Kuźni w Mieście Twórców Masek. Pająki przejęły kontrolę nad osłabionymi szkieletami i dodały im mocy. Do walki z nimi stanęli Toa z nowym uzbrojeniem wykutym im przez Ekimu i używając mocy żywiołów oraz Żywiołowych Ostrzy, szybko pokonali Pająki, podczas gdy Obrońcy rozprawili się z Wojownikami Czaszek.

Cechy i umiejętności

Skull Warriors Attack

Wojownicy Czaszek atakujący Wielką Kuźnię

Wojownicy Czaszek nie są zbyt silni, ale z nawiązką nadrabiają to swoją liczebnością. Nawet gdy zostaną powaleni, będą nadal starali się wrócić do walki. Potrafią wydobywać moce żywiołów z masek.

Uzbrojenie

Każdy Wojownik Czaszek jest wyposażony w strzelający zamrażającymi pociskami Szybkostrzelny Lodowy Łuk i Lodową Włócznię, której używa do odbierania masek innym istotom.

Informacje o zestawie

Skull Spiders & Skull Warriors

Pająki Śmierci kontrolujące Wojowników Czaszek

Wojownik Czaszek został wydany jako jeden ze średnich zestawów w drugiej połowie 2015 roku. Zawierał 102 części, w tym częściowo pozbawioną mocy Złotą Maskę Lodu. Dzięki mechanizmowi zębatkowemu, po przekręceniu korby umieszczonej na jego plecach, figurka może poruszać prawą ręką. Dzierżony przez niego łuk może oddać sześć strzałów. Po naciśnięciu tyłu głowy, można wystrzelić maskę Wojownika Czaszek.

Pojawienia

Książki Komiksy Online Multimedia

Powieści

Magazyny

Inne

Promocyjne

Animacje

Zwiastuny

Seriale TV

Gry wideo

Reklamy

Linki zewnętrzne